Modernizacja strony internetowej
Technologie informatyczne z dnia na dzień osiągają nowy wymiar - rozwój i modernizacja, ulepszanie już rozwiązań obecnie panujących na rynku wymusza zmiany w sposobie tworzenia stron internetowych jak i ich modernizacji.
Ważną i coraz częściej uwzględnianą cechą jest także zmiana zachowań użytkowników korzystających z witryn internetowych. Sposób ich poruszania zmienia się cały czas z uwagi na pojawiające się nowe rozwiązania w branży IT oraz modernizacje i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Modernizacja strony internetowej?
Przebudowa strony internetowej polega na jej całkowitym odświeżeniu. Bierze się tu pod uwagę w pierwszym audycie:
Czy strona posiada wersję responsywną?
Bardzo istotny element stron internetowych wpływający na jakość odbioru strony przez użytkowników oraz pozyskanie potencjalnych Klientów. W 2018 roku Google poinformowało użytkowników o dodatkowym nagradzaniu i podnoszeniu pozycji w wynikach wyszukiwania stron zbudowanych w technologii RWD ( posiadających wersję responsywną ).
Czy jest wymagana optymalizacja kodu strony?
Kod strony i optymalizacja strony internetowej są bardzo ważnym elementem pozycjonowania i funkcjonowania witryny. Niestety bardzo wiele firm o tym zapomina lub nie jest odpowiednio przygotowana do przeprowadzenia tego typu pracy. W Agencji reklamowej ERNES to podstawa bytu i założenia prawidłowego funkcjonowania i działania strony.
Czy zawartość merytoryczna strony wymaga modernizacji?
Odpowiednio napisane teksty i dodane zdjęcia z odpowiednimi tagami oraz wizualizacjami zwiększą szansę na konwersję w pozyskaniu Klienta, czego efektem będzie kontakt z Państwa firmą.
Przebudowa strony internetowej - po co?
Doskonałe i dostępne narzędzie marketingowe w wirtualnym świecie / Internecie. Odpowiednio zaprojektowana strona internetowa w sposób profesjonalny reprezentuje i przedstawia Państwa ofertę, przekazuje w profesjonalny sposób informacje o firmie, wzbudza zaufanie i przyciąga potencjalnego Klienta.
Przestarzała strona internetowa odstraszy Klienta, nie wzbudzi w nim zainteresowania lecz w zbudzi poczucie, nieufności. Dlaczego ? Jeśli kogoś nie stać na profesjonalną witrynę to jakie może on usługi świadczyć? Pamiętajmy, iż pierwsze 3 sekundy w psychologii behawioralnej odgrywają niebagatelne znaczenie, co przekłada się także na strefę IT. Pierwsze wrażenie bardzo ciężko zmienić, dlatego mówimy, iż robi się je tylko raz.
Co ile wykonuje się modernizację strony internetowej? tego nikt nie wie z uwagi na coraz to częściej pojawiające się trendy, nowe technologie, które dyktują kierunek rozwoju, lecz jedno jest pewne - wykonana profesjonalnie witryna internetowa będzie mogła działać i zarabiać na siebie generując nowych Klientów dla naszej firmy.
Przebudowa strony internetowej – zaczynamy
W każdej branży mamy konkurentów. Czy wybrać dużą agencję reklamową, czy małą, czy też małą firmę?
Agencja reklamowa Ernes jest małą agencją reklamową dlatego też, każdy Klient jest traktowany indywidualnie. Nie ma tu podejścia "na masę". Klient ma pewność, iż jego zlecenie nie będzie przerzucane z pracownika na pracownika. Indywidualne podejście, uśmiech w głosie i pełne zadowolenie Klienta - te cechy pozwoliły nam utrzymać się na rynku od 2014 roku.
Kochamy to co robimy - modernizacja strony internetowej dla Klienta wiąże się z dużym stresem. Coś do czego już jesteśmy przyzwyczajeni i w naszym mniemaniu działało teraz zostanie usunięte i zastąpione czymś nowym czego mogę nie obsłużyć - to pierwsze myślenie Klientów i ich obawy o jakich nam mówią w czasie ustalania zakresu zlecenia.
Modernizacja strony jednakże nie wiąże się z całościowym usunięciem już istniejącej strony internetowej - często witryny wymagają jedynie drobnego szlifu, który zmieni ich oblicze w odczuciu Klientów, jednakże bywają sytuację gdzie witryna internetowa jest tak "napisana", że bardzo ciężko jest w niej dokonać modernizacji i wiąże się to z całkowitą przebudową strony lub też stworzeniem nowej.
Modernizacja strony i jej cechy jakie powinna posiadać
Poniżej prezentujemy Państwu główne cechy jakie są wdrażane we wszystkich projektach jakimi się zajmujemy. Przebudowa strony internetowej to proces złożony i wymagający uwzględnienia szeregu zagadnień. Jeśli zechcą Państwo skorzystać z innych naszych usług i dojdzie do stałej współpracy, proponujemy z naszej strony specjalne rabaty dla stałych Klientów.
Wersja responsywna
strona dostosowana w pełni do urządzeń desktopowych i mobilnych
Indywidualne pomysły
wdrożenie nieszablonowych pomysłów w trakcie modernizacji
Pełna optymalizacja
przebudowa i uzupełnienie kodu strony do nowych wymagań IT
Nacisk na SEO
szybsza indeksacja i walidacja strony przez Google - wyższe wyniki
Intuicyjna nawigacja
łatwość i przejrzystość poruszania się po stronie
Wyróżnienie
dzięki naszym wdrożeniom wyróżnimy stronę na tle konkurencji
Kiedy modernizacja jest potrzebna?
Są sytuacje, w których modernizacja czy też przebudowa strony jest niezbędna. Poniżej przedstawiamy tylko niektóre przykłady z "życia wzięte". W naszej ofercie znajdą Państwo także usługę administracji i aktualizacji stron internetowych, gdzie całościowo zajmujemy się obsługą witryny od A do Z.
Kiedy aktualizacje zabezpieczeń Państwa strony internetowej są niemożliwe lub utrudnione z uwagi na przestarzały CMS lub hosting należy go zmodyfikować - zmodernizować lub też przebudować całościowo. Często zdarza się sytuacja, że hosting na jakim utrzymana jest nasza witryna internetowa wymusza na nas aktualizację oprogramowania z uwagi na modernizacje systemu samego hostingu.
Utrata dostępności danych prezentowanych na stronie www, to utrata potencjalnego Klienta. Wiemy jak ważna jest szybkość i funkcjonalność witryny jednak gdy zaczyna zawodzić, naraża nas to na koszty i utratę potencjalnych zysków. Jeśli otrzymują Państwo informacje zwrotne od Klientów o niedostępności usługi, oznacza to, iż problem może powtarzać się często i wymaga on diagnozy i modernizacji strony.
Czy stać Państwa na utratę Klientów?
Ponad 75% osób przeglądających zasoby Internetu korzysta z urządzeń mobilnych. Specyfika korzystania z tego typu nośników wiąże się z szybkimi decyzjami, na które wpływają treści i układ strony. Źle zaprojektowana strona internetowa nie tylko nie dostarczy nam Klienta ale dodatkowo go zniechęci i odstraszy.
Pamiętajmy, że ruch generowany przez potencjalnych Klientów w ostatnich latach jest znacznie większy na urządzeniach mobilnych niż na urządzeniach desktopowych.
Swoboda poruszania się po stronie dla potencjalnego Klienta jest ogromnie ważna, to fakt, lecz nie zapominajmy o tym aby prowadzić Klienta do miejsca, w którym chcemy aby się znalazł i wykonał akcję, na której nam zależy. Właśnie takie zabiegi powodują konwersje czyli działania Klientów zmierzające do konkretnego celu - zapis na listę mailingową, wysłanie zapytania przez formularz kontaktowy lub też do wykonania połączenia z naszą firmą.
Co to jest identyfikacja wizualna? najprościej tłumacząc "wszystko musi do siebie pasować". Kolorystyka i kształt logo nadają wyglądu i wyznaczają trend naszym materiałom reklamowym jak i ukazują zakres oraz ramy wyglądu naszej strony internetowej. Podstawowym błędem jest posiadanie strony internetowej nie powiązanej wizualnie z naszymi zaprojektowanymi materiałami reklamowymi.
Gdy zmieniasz logo, projektujesz nowe materiały reklamowe, unowocześniasz swoje nośniki reklamowe pamiętaj aby zmodernizować witrynę, gdyż użytkownik identyfikuje firmę po wyglądzie, logo, często te małe elementy dają mu poczucie, że jest w miejscu jakiego szukał.
Roboty Google indeksując naszą stronę internetową sprawdzają bardzo dużo udostępnionych danych przez nią. Google stawia na rozwój i ciągłe zmiany algorytmów, dzięki temu może rozwijać nowe technologię i wdrażać je. Przy niekorzystnych warunkach panujących na stronie roboty Google klasyfikują ją nisko, znacznie niżej niż konkurencję. Oprócz optymalizacji pod wyszukiwarkę Google proponujemy Państwu usługę pozycjonowania firmy w Google Maps.
Często gdy chcemy "wrzucić coś" do mediów społecznościowych brakuje nam zdjęcia, opisu, lub pojawiają się nam różnego typu elementy jakie nie powinny się znaleźć w poście. To znak, że nasza strona internetowa nie spełnia podstawowych wymagań jakie stawia przed nami technologia social media. Niestety te podstawy wymagane są aby prowadzić na odpowiednim poziomie marketing social media.
Pamiętajmy, że obecnie social media odpowiednio prowadzone dadzą nam niesamowity zastrzyk Klientów, lecz bez odpowiedniej strony internetowej nasze zabiegi będą nieefektowne.